18 March 2007, 10:37
#4
Сьогодні стиснув сили в кулак і поставив будильник на 5 годину.
Посопав, встав і позіхаючи на весь рот, сонний почалапав до телевізора, включив Мегаспорт.
Про трансляцію:
Режисер якимось гальманутим виявився, першу половину гонки замість лідерів показував Баріккело і Массу. Певно в другій частині прийшло начальство і лідерів знову почали показувати :)
Про коментатора:
Вже встиг звикнути і не звертати на Тимура уваги. По-перше він деколи розказує-розказує щось цікаве, перестає різко, щоб прокоментувати гру і забуває що казав. По-друге, невже україномовного коментатора на Першому Українському Спортивнмоу Телеканалі не знайшли?
Про регламент:
Абсолютно не сподобалось, що Бріджстоун став монополістом на ринку резини. Тепер у цьому плані конкуренції немає. А жаль. Ще кілька років тому було з чого вибрати: Бріджстоун, Мішлєн, Гуд'єар, Піреллі... Кожна команда вирішувала що їй краще і вигідніше.
Про гонку і її учасників:
Феррарі - звісно здивувала традиційна їхня надійність, Масса починав з кінця через коробку. Райкконен ж продемонстрував те, чого не робив у МакЛарені у минулому сезоні. Він зміг створити відрив, хоча є гонщиком-бойовиком.
Рено - за зраду жовто-блакитним кольорам втратив до стайні останні симпатії :) Ну Фізікелла на звичному рівні від'їздив, а от Ковалайнен... Ну поганий з нього гонщик, не знаю як в інших серіях, в Формулі-1 - точно. Допустив з 5 дитячих помилок.
МакЛарен - Алонсо більше розчарував, програв у дебюті і опустився одразу на 4 позицію, давши Райконену величезну фору. А от Хемілтон порадував, перша гона - і одразу ж подіум, чи то через стратегію команди, чи через людський фактор механіків піт-стоп у нього був довшим за піт-стоп Фернандо і тому іспанець вийшов попереду в кінці гонки.
БМВ - я почав їх поважати. Звісно, не вистачає досвіду ні механікам ні пілотам, тому вважаю вони не протримались до кінця гонки, а так би один з них був на п'єдесталі.
Хонда - люблю Ґуґль і як почув що команда буде мати болід з Землею на борті (оригінально) почав придивлятись. Тільки дизайн не сподобався. Якби не знав, то не здогадався б, що на боліді рідна планета :)
Про випадок з Култхардом і Вурцом:
На мою думку винен все-таки перший, він ж бачив, що Вурц закрив внутрішній радіус, а він поперся і ледь не залишив австрійця без голови :(
Підсумок:
Без Шумахера (хоч я його ніколи і не любив) Формула втратила. Боротьби було мало (на трасі, а не в головах механіків та стратегів). Молодь ще необстріляна, ветерани нічог оцікавого не показують. Більше не буду вставати вночі на Формулу (принаймі у цьому сезоні).